Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Javnost i milion

Komentari (24) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 26 februar 2009 18:06
Bijek
Gospodine Atoniću, Vi mislite da su mnogi pišući o ovom slučaju to radili samo da bi namakli nešto para?! Da li ste napisali bar jednu rečenicu o tom povređenom mladiću i o činu batinjanja koji je za svaku osudu?
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 26 februar 2009 23:12
Nikola Knežević
Poštovani g. Antoniću, da li bi naša javnost bila više inteligentna da je ova vest prošla bez ikakve reakcije? Ne samo što je ceo slučaj oko Kovačevića imao posledica po spoljnopolitičke odnose sa SAD, već se problem dodatno produbio sa ovakvim postupkom vlade. Ne očekujte da javnost bude indolentna na ovakve i slične vesti. Ovakva reakcija javnosti samo ukazuje na potrebu za još transparentijim i odgovornijim radom državnih institucija.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 26 februar 2009 23:48
Neofit77
Pa jasno je da niko neće da priča o tome kako nas je zapadni bankarski sektor izradio, jer su to odradile banke zapadnih zemalja, pa lakše je ovima iz LDP-a da pljuju po Kovačeviću i da spominju milion dolara nego tih 750 miliona, ako bi to spomenuli mogli bi da naljute svoje sponzore. A i Vladi odgovara a se skrene tema sa gorućih problema na ove nebitne.
Preporuke:
0
0
4 petak, 27 februar 2009 02:02
Petar
U svetlu najnovije pretrage i istrage ko je odao tajnu vlade Srbije o rešavanj slučaja Kovačević, niko nepostavi pitanje: Nije li tu tajnu obelodanila baš vlada Amerike, nebili još više zuluma načinila! Izlišno je tražiti uzrok zašto bi to uradila, i preko koga je to uradila, kad se zna ko je prvi objavio.
Preporuke:
0
0
5 petak, 27 februar 2009 02:37
Djordje
Mislim da je jako bitno da razumemo da je svakoj drzavi jako stalo do toga da primeni svoje krivicno zakonodavstvo,narocito ukoliko se radi o njenom drzavljaninu,...da pa makar to vredelo i milion dolara...Takodje nisam siguran da je bilo ko od nas bio prisutan kada se inkriminisani dogadjaj desio,pa da tako lako osudimo bilo koga,cemu onda uopste sluzi sud,ili i definitivni vise ne vazi presumpcija nevinosti...izbrisali smo je...tako je rekla madam Hilari...
Preporuke:
0
0
6 petak, 27 februar 2009 11:44
sremica
Da li morate da branite bas svaku brljotinu 'patriotskog bloka', ma sta to znacilo? Izgleda da Vama godi svaka akcija koja se protivi normalnom rezonu. A u ovom slucaju je to nedostatak saosacanja prema prebijenom mladicu.
Preporuke:
0
0
7 petak, 27 februar 2009 13:44
gorštak
Komentari ''bijeka'' i ''sremice'' samo potvrđuju da je ''neinteligentnost domaće javnosti'' odavno prešla kritičnu tačku. Jer kako drugačije protumačiti toliko ''sapatništvo'' sa ''nevino nastradalim'' Štajnhauerom, koji je tuđu devojku hvatao za stražnjicu, a njenom momku zadao udarac glavom pri pokušaju da odbrani njenu čast, što Kovačevića (kao ni bilo kog čestitog čoveka) nije moglo ostaviti ravnodušnim. U tom dušebrižništvu spram pravih nasilnika, uz svu očiglednost licemerstva i arogancije američke državne administracije koja i ovaj događaj koristi kao izgovor da nas dodatno muči i srozava i kao narod i kao državu (pri čemu je nesrećni Miladin Kovačević, po svemu uzoran momak, nehotice poslužio kao žrtveni jarac), ima nečega ne samo ''neinteligentnog'' nego otvoreno bezobraznog, pa i devijantnog. Upravo je to ''sapatništvo'' sa pravim siledžijama kao sa navodnim žrtvama (što je plod nekakve bolesne inverzije moralnih kategorija proizvedene istrajnim radom ''nevladinog sektora'') ono što nas iznutra razgrađuje, slabi i dezorijentiše, omogućujući da se bilo čija antisrpska nastojanja s lakoćom ostvaruju.
Preporuke:
0
0
8 petak, 27 februar 2009 14:49
racel
Vrlo razumno napisan tekst,u ostalom prof. Antonic uvek tako i radi.Sigurno je da nam je drazi jedan nas mladi zivot, jer da je ostao da ga sude americke sudije ne bi se ziv i pojavio na sudu.Znamo iz njihovih filmova sta rade njihovi zlocinci uz saglasnost zatvorskih strazara.Dobro je i podsecanje na naseg jadnog mladica kako je zavrsio u am. amb.Malom Kovacevicu zelim srecu, zdravlje i uspesnu karijeru./i ja sam majka/
Preporuke:
0
0
9 petak, 27 februar 2009 15:10
Tatijana
Neverovatna je argumentacija onih koji kažu da ceo slučaj posmatraju objektivno. Kritikuju one koji brane mladog Miladina zamerajući im na pristrasnosti i pitaju se odmah zatim: a šta je sa onim jadnim i nesrećnim momkom. Pa, dobro, otkud oni znaju kako se to sve odigralo ako ni sami nisu bili tamo? Poznaju li, navodno tog pretučenog, pa mogu da tvrde da je on jadan i uništen? Da nisu vidoviti?
Preporuke:
0
0
10 petak, 27 februar 2009 17:59
Djordje
Molim sremicu da pokusa da razume da se uopste ne radi o odbrani bilo koga samo zato sto je Srbin ili se cak uopste ne radi o bilo kakvoj odbrani.Ovde je rec samo o principu,bez obzira na to koje je neko nacionalnosti,vere,pola,rase.., ukoliko je drzavljanin R. Srbije,Ustav RS(posredno obradjuje ovu materiju) i ZKP(izricito i neposredno) zabranjuju izrucenje njenih drzavljana sudovima bilo koje druge drzave radi vodjenja krivicnog postupka.
Drugi deo je takodje stvar principa,treba li ponavljati koliko je znacajna pretpostavka nevinosti u Zakonicima o krvicnom postupku svih civilizovanih drzava na svetu...Verujte mi da je dokazivanje u krivicnom pravu jako ozbiljna i komplikovana svar i predmet izucavanja razlicitih pravnih i vanpravnih disciplina da je vrlo opasno i neozbiljno bilo koga osudjivati bez potpuno i nedvosmisleno utvrdjenog cinjenicnog stanja.
Eto samo je o tome rec,nikako o odbrani bilo koga..i daleko bilo o amnestiranju nekoga od eventualne krivicne odgovornosti.
Preporuke:
0
0
11 petak, 27 februar 2009 18:39
Bijek
Vidim da je "Gorštak" i njemu slični, pronašao zlatnu matricu kojom će opravdati svoj narod uvek i po svaku cenu. Uvek su drugi krivi ako se sa nama, Srbima, ne slažu. Takođe Gorštak misli da ima tapiju na Srpstvo. Naziva svoje neistomišljenike glupima, bezobraznima i devijantnima. Ima li tu nečeg moralnog?
A ja ne osuđujem Miladina. Apsolutnu istinu ne znam ali sam stvorio sud na osnovu saznanja da je neko, čak iako je kriv što je hvatao zadnjicu, na kraju završio u komi. Ako mislite da je pravda tamo gde je jači, onda ćete vrlo lako razumeti Amerikance. A ja ih ne razumem, niti podržavam...
Preporuke:
0
0
12 petak, 27 februar 2009 18:49
Bećar iz Srema
@sremica: Naravno da saosećamo sa prebijenim mladićem. Kad se oporavi, mogao bi, sve gratis, plus nadoknada i ostalo, da dođe do Srema, na turneju po raznim mestima, pa redom da štipka sve Sremice koje mu se dopadnu, a prethodno da Srbija nekim specijalnim ukazom zabrani bilo kakvu reakciju, bilo Sremica, bilo njihovih momaka, muževa, prijatelja, braće itd. A ako mu se u nekim slučajevima posebno osladi pa bi se dete i malo više poigralo i to da mu se omogući bez ikakvih ograničenja. Za smeštaj ne bi imao problema, saosećajna srdašca bi ga sigurno rado primila.
Preporuke:
0
0
13 petak, 27 februar 2009 19:39
scepan mali
Buducnost jedne zemlje mozes saznati ako znas koliko je postenih i pravednih u zatvoru,a koliko ubica ,lopova i secikesa na slobodi.(I u vlasti...)
Parafraza recenice I. Andrica , nobelovca.Uz napomenu, da tezina Andriceve Nobelove nagrade nije bas ista kao i lakoca "nobelovca" izvjesnog M. Dinkica , mr, kome je Drugosrbija vec davno, dodijelila Nobela za ekonomiju, a sada , poslije "Fijata" valjda jos koju.)
Dakle , buducnost je , kao na dlanu!
Nadam se da ce komentar biti biti objavljen, jer kako rekose mnogi,u" Politici" izgleda sjedi licno Veliki Cenzor sa makazama!
Tuzna zemljo moja!
Preporuke:
0
0
14 petak, 27 februar 2009 23:50
Sremica
Uh, moraću da menjam nadimak... Ja se, naime, takođe potpisujem kao Sremica, ali ĆIRILICOM:( Što bi kaz'li, ja nisam sremica (i to još malim slovom, užas!), već Sremica!
Preporuke:
0
0
15 subota, 28 februar 2009 03:13
Djordje
Izvinjavam ti se ako sam ti nadimak napisao pogresno,ali samo sam prepisao onako kako si sama napisala (kao sto vidis ni ja nisam djordje,vec Djordje. :)
Preporuke:
0
0
16 subota, 28 februar 2009 11:57
Đorđu
Dragi Đorđe, svojim komentarom sam htela da kažem da ja nisam sremica, već Sremica! Ima nas više Sremica, kao što vidiš! Zato se ni ti ni Bećar iz Srema
niste obraćali meni. Jer, ja mislim sasvim suprotno od sremice:)
Preporuke:
0
0
17 subota, 28 februar 2009 13:21
gorštak
Osnovna matrica, poznata nam iz holivudske hiperprodukcije, kojom Amerikanci već čitavo stoleće pravdaju svoje siledžijstvo i ekspanzionizam, jeste da sebe ili svoje saveznike u određenom trenutku prikažu prejadnim, a odabrane protivnike, pa makar se radilo i o šačici odmetnika - prejakim, kako bi surovu odmazdu nad njima javnost smatrala ne samo opravdanom, već i neophodnom. Po tom su receptu i koljači Nasera Orića prikazani kao ''nevine žrtve'' srpskih ''zločinaca'', bez obzira što su na najmonstruoznije načine pobili tri hiljade Srba u okolini Srebrenice, i to uglavnom nejači. Po tom su receptu i teroristi OVK prikazani kao ''nevino izginuli civili u Račku'' (što je kao laž nedavno obelodanila i dr Helena Ranta), pa je to poslužilo kao opravdanje da nas ''napredne snage'' iz sveta ''demokratizuju'' hiljadama tona uranijuma (nagli porast obolelih od raka u Srbiji još uvek se nikome ne pripisuje kao zločin). Taj se recept primenjuje i u slučaju Miladina Kovačevića, koga su naslovne strane američkih listova prikazivale sa automatskom puškom i redenicima, očiju zakrvavljenih od ubilačkog nagona (domaći dušebrižnici poput Petra Lukovića stigli su da ga uporede i sa talibanima).
Dakle, sve neki ''jadni'' i ''nevini'' kao večite žrtve večito ''prejakih'' Srba, koji će prejakima verovatno biti smatrani i kada im se potpuno rasparča teritorija, uzurpiraju institucije, ubiju duh i dostojanstvo, da bi se muštranje pravdalo u nedogled.
Prema tome, gospodine Bijek, Srpstvo nije tapija samo moja i meni sličnih, nego i vas i vama sličnih, pa utoliko više boli otuđenost s kojom se odnosite prema njemu, kao i ohola ignorancija spram vapijuće očiglednih činjenica. Pre nego se uvredite zbog nečijih opaski (što meni zaista nije bio cilj), razmislite da li se i taj neko možda uvredio vašim olakim poistovećivanjem sa tuđim vrednosnim matricama, ma koliko njihova lažnost, licemerstvo, nasilje i destruktvnost po vaš sopstveni narod bila očigledna.
Preporuke:
0
0
18 subota, 28 februar 2009 15:52
Slobodan
Slazem se da javnost nije bas tako inteligentna. Koristim priliku da dodam i ovo, kako bismo bolje razumeli situaciju:

1. Olivera Zekic, urednica "Borbe", bila je PR menadzer LDP-a, dakle potice iz jedne politicke stranke

2. Sa druge strane, LDP je nekako najbucniji u napadima na "slucaj Kovacevic"

3. Takodje, LDP najvise kritikuje Jeremica, koji im je "kost u grlu" posebno od trenutka izgalsavanja UN-a Rezolucije o Kosovu

4. Zasto svi mislite da je neki ministar odao tajnu!!!??? Moguca je jos jedna opcija, o kojoj niko ne govori: da je neko iz americke ambasade odao tajnu! Jer, za ovu drzavnu tajnu nije znala samo Vlada Srbije, vec i druga strana - Amerikanci. Posto je evidentno da SAD ambasada ima odlicne odnose sa LDP-om, onda jasno mozemo zatvoriti krug: Zekicka je mogla da dobije i od SAD ambasade tu informaciju, koja je odlicno posluzila da kompromituje Vladu, Jeremica, ali i da ministre medjusobno isposvadja i unese "crva sumnje", jer mnogi misle da je neko od njih "propevao".

5. Pogledajte Borbine tekstove o ovome u proslih sedam dana. Oni su napravili svojevrsni feljton, tj. seriju tekstova u kojima "istrazuju istinu". Prosto je smesno kako insinuiraju da sluzbenik iz SAD nije mogao sam da nacini krivicno delo, vec da mu je sigurno "neki visoki funkcioner" iz BG-a dao dozvolu. Pri tome, nema dokaza, neka indicija za tu tvrdnju, vec jedno obicno pamflet-pismo upuceno javnosti bivseg sluzebnika.

Mislite o tome!


Slobodan
Preporuke:
0
0
19 subota, 28 februar 2009 16:22
Sremica
Dragi Đorđe, svojim komentarom sam htela da kažem da ja nisam sremica, već Sremica! Ima nas više Sremica, kao što vidiš! Zato se ni ti ni Bećar iz Srema
niste obraćali meni. Jer, ja mislim sasvim suprotno od narečene sremice. Molim sve da ubuduće imaju u vidu tu važnu razliku...
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 01 mart 2009 13:00
Tačka.
Par stvari mi stvarno nisu jasni,a pre svega uskost u razmišljanju i ne shvatanje elementarnih stvari kod nekih komentatora.

To, šta se stvarno desilo, koje, kako i povodom čega izudarao nekog, totalno je nebitna stvar. Teorije zavere vezane za Ameriku (mantra Prve Srbije) i priča o siledžiji koji će se nekažnjeno izvući (začinjeno mantrom Druge srbije, o tome kako je to posledicasrpskog nacionalizma, tradicionalno krivog za sve), totalnno su periferna pitanja (i dokaz one narodne, "ko o čemu baba o uštipcima").

Da li je Miladinović kriv; kako se sve to desilo; niti ko zna niti je bitno. To će sud pokušati da utvrdi.
Miladinović je napustio Ameriku, kršenjem pravila uz pomaganje srpskog službenika. Zakon ne dozvoljava da se on isporuči (i tačka). Spor se (kako je i gospodim Antonić objasnio) sa amerikom mora ispeglati. Šta je tu nejasno? Ništa.
Da li će kovačević proći nekažnjeno? Neće. Odgovaraće pred srpskim sudovima, jer sama činjenica da je naš državljanin, automatski ga podvodi i pod jurisdikciju i za kriv. dela počinjena u inostranstvu (ma koliko pravni analfabeti kao što je Biljana Kovačević tvrde da je to nemoguće). Nemojte mi verovati na reč, pitajte bilo kog studenta prava sa druge godine studija.
Država ne plaća, dakle, nečiju krivicu, već popravljanje odnosa.
Tačka.
Preporuke:
0
0
21 ponedeljak, 02 mart 2009 00:53
Marko
Da li bi Rusija imala ovaj problem da se nešto slično desilo njima ? Neće nas spasiti ni taj milion dolara, jer i da je uspeo taj plan, dovoljno nam govori da smo jedna obična banana država.
Na kraju krajeva bolje je i da su ga isporučili, barem bi za koji procenat povećali anti-zapadno kolektivno osećanje.
Milion dolara da bi tiho rekli da smo banana država ?
Mnogo je ... bolje da to glasno kažemo, ako naši zvaničnici moraju da vode pro-hašku politiku.
Preporuke:
0
0
22 ponedeljak, 02 mart 2009 12:51
Nebojša Matić
Da li naš zakon izričito zabranjuje isporučivanje državljanja, ili tek definiše pravo naše države da ne isporuči?
Preporuke:
0
0
23 utorak, 03 mart 2009 00:40
Peter RV
Ne vidim zasto se treba zapinjat da se izgleda "objektivan", ni u slucaju Kovacevica ni bilo gdje. Objektivnost je samo jedna maska za one koji se ne usudjuju da otvore svoje karte pa bi htjeli da nam se predstave kao neki znacajni dio javnoga mnenja. Mi treba da se vaspitamo da kazemo ono sto mislimo i to na najbolji nacin. To je sve.
Zar nam nije vise dosta ove kulture laza?
(Kad Antonic i Vukadinovic postanu 'objectivni', prestacu da ih citam)
Kad se citaju ovi politicki korektni komentari, covjek (barem -ja) se zapita dali je moguce da ima toliko Srba koji su kivni Kovacevicu, ili su to clanovi ovih bezbrojnih NVO-a koje vrsljaju unaokolo imajuci za zadatak da nas prevaspitaju u neke Siptare ili Hrvate. Ne znam sto ostali misle, ali citajuci napade na Kovacevica, ja vidim jednu iracionalnu mrznju, koju, odbijam da vjerujem, da je -srpska. U Srbiji, danas, imamo jednu armiju 'vaspitaca', koju neko placa- vizama, stipendijama, promocijomu inostranstvu itd.
Kovacevic je po ovim komentarima skoro jedna nakaza.(jadni Stajnhauer 'cetrdeset kila laksi' etc
- 'objektivne' tuce se izgleda prave samo poslije mjerenja tezine ).Ne dozvoljava se Kovacevicu ni da je bio ljut, skandaliziran, plahovit, nikakve uobicajne emocije ljudskog bica,-kao da je sve to on unaprijed pazljivo pripremio.
Ne znam koliko je on kriv ali djecko je uradio vrlo pametno da ne saceka americku 'pravdu'jer bi se onda oprostio od dobrijega dijela zivota. (O ovome cu imati nesto vise da kazem u nekom sledecem komentaru).
Preporuke:
0
0
24 sreda, 04 mart 2009 13:56
sremica
Srpski jezik ima dva ravnopravna pisma, ćirilicu i latinicu, kaže dekan Filozofskog fakulteta u Novom Sadu profesor lingvistike dr Ljiljana Subotić.
Inače, pred početak ratova 90-ih izvesni političar iz BiH (neću mu navoditi ime) je rekao jednu tačnu stvar koja se kasnije potvrdila u svoj svojoj monstruoznosti: Jeste da u nacionalnom toru smrdi, ali je bar toplo.
Lično, prilično sam ozebla uprakos svemu za poseldnjih 20 godina, a o smardu da ne govorim
Pozdrav. Ili ako baš insistirate: Pozdrva.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner